среда, 14. септембар 2016.

JOVANA NIKČEVIĆ - UMETNICA



ARTIST SPOOTLIGHT

-'JOVANA NIKČEVIĆ'-




U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisana je Jovana Nikčević, umetnica, koji će se 19 Septembra na 14. Belgrade Art Show-u simfonijskoj publici predstaviti kroz Muzičko glumački performance.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BELGRADE ART SHOW: Jovana, čime se ti sve baviš?

Jovana Nikčević: Jednostavno umetnošcu. Oduvek me je zanimalo više stvari, pevanje, gluma, crtanje, fotografija, pisanje, ples, slikanje. Volim da se izražavam, pomeram granice, eksperimentišem. Jedini smisao nalazim u tome, nisam ni za šta drugo. 


BELGRADE ART SHOW: Koje su to umetnosti u kojima se najviše pronalaziš?

Jovana Nikčević: Najviše se pronalazim u muzici i glumi, baš ovim redom. Zapravo postoji simpatična priča iza ovoga. Od svoje 4,5 godine sam imitirala Gwen Stefani i učila Madonnine koreografije. Sa 11 godina sam napisala svoju prvu autorsku pesmu Dial the Phone Number sa kojom sam imala prvi nastup na Svurfu i dobila nagradu. To veče me je okrenulo ka muzici više nego ka glumi. Počela sam da se plašim glume i tvrdila sam da je bolje da se bavim muzikom, tj pevanjem zato što si tu sav svoj, krv, suze i znoj. Međutim u glumi si stalno neko drugi, što nije dolazilo u obzir. Naravno, sada kada se setim ovog načina razmišljanja shvatim koliko sam zapravo bila mala i borila se sa mukom koju svi mi prolazimo, a to je pronalaženje samog sebe.

BELGRADE ART SHOW: Šta te u umetnosti najviše inspiriše?

Jovana Nikčević: Verovali ili ne, muzika inspiriše bilo koju umetnost koju opipam. Stih neke pesme inspiriše ideju za neku fotografiju, klasične kompozicije poeziju ili podužu priču. Naravno u crtanju, glumi i muzici, inspiraciju nalazim u svakodnevnom životu, ali dešava se i da pišem pesme o stvarima koje nikada nisam doživela pa ih tek kasnije doživim.


 BELGRADE ART SHOW: Tvoje mišljenje o simfoniji umetnosti?

Jovana Nikčević: Mislim da je jedna fenomenalna platforma za mlade umetnike, glasove koje retko ko uspe da čuje od buke koje prave privilegovani raznim sredstvima. Ovde si slobodan da pokažeš ko si i šta si bez nekoga ko će da gura kolica umesto tebe, ako razumete. Atmosfera je predivna, upoznala sam mnogo talentovanih i dobrih ljudi i jedva čekam da ih vidim opet, a i nadam se upoznam još novih.


BELGRADE ART SHOW: Šta češ predstaviti na 14. Belgrade Art Show-u?

Jovana Nikčević: Par obrada nezaboravnih i srceparajucih ali i par svojih autorskih pesama.


BELGRADE ART SHOW: Hvala Jovana i vidimo se 19 Septembra na 14. Belgrade Art Show-u!!!

Jovana Nikčević: Hvala Vama, vidimo se!

                                  

Dobrodošli na Belgrade Art Show, beogradsku simfoniju kulture i umetnosti. 


Cover photo for Belgrade Art Show done by amazing and talented Nemanja Stanojčic. 

Нема коментара:

Постави коментар