субота, 21. мај 2016.

SLAĐANA SIMULOV - UMETNICA


ARTIST SPOOTLIGHT

-'SLAĐANA SIMULOV'-


U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisana je Slađana Simulov, umetnica, glumica, koja će se 30 Maja na XII Belgrade Art Show-u  simfonijskoj publici predstaviti svojom poezijom.



BELGRADE ART SHOW: Ćao Slađana, čome se ti sve baviš?

Slađana Simuilov: Kad malo bolje razmislim, ja se ustvari bavim svojim hobijima..pišem, glumim, pevam..jednom rečju umetnost je veoma prisutna u svakom mom koraku..


BELGRADE ART SHOW: Najzanimljiviji glumački poduhvat bio je?

Slađana Simuilov: Najzanimljivije mi je bilo snimanje Porodičnih tajni gde sam imala vodeću i vrlo zahtevnu ulogu (od šamara do suza), a najludje dok sam glumila mladu u 'Domaćine oženi se'..tu sam prvi put vozila traktor i muzla koze..
емотикон smile
..Sve svemu zanimljiva i neobična iskustva..



BELGRADE ART SHOW: Inspiracija u umetnosti?

Slađana Simuilov: Inspiraciju crpim iz knjiga..tj.neke vodilje su mi bili Ruski bogotražitelji kao i Seneka i Markes..te njihove večne i burne ljubavi prožete traganjima, strastima i večitim burama su me oduvek fascinirale...



BELGRADE ART SHOW: Cime odišu tvoje pesme?

Slađana Simuilov: Same moje pesme odišu nekom vrstom traganja za smislom u haoticnoj reali..pune su čežnje i traganja za večitim i nedostiznim idealom večne ljubavi..



BELGRADE ART SHOW: Tvoje misljenje o Belgrade Art Show-u?

Slađana Simuilov: Belgrade Art Show je jedan jako dobro osmišljen koncept i projekat gde se skuplja kreativna ekipa, gde se medjusobno razmenjuju misli i odlična energija..razmena tog tipa i takva druženja su sjajna spona za mlade ljude..jer imaju gde da plasiraju svoje ideje i da se potpomažu i druže...Sve pohvale i da se samo šire vidici i da umetnost procveta...Srdačno,Sladjana Simulov...



BELGRADE ART SHOW: Hvala ti Slađana i vidimo se u Ponedeljak 30 Maja!

Slađana Simulov: Hvala Vama, vidimo se!


Dobrodošli na Belgrade Art Show, beogradsku simfoniju kulture i umetnosti. 


Нема коментара:

Постави коментар