уторак, 11. април 2017.

BLEACH SADIST PERFORMANCE



BELGRADE ART SHOW

ARTIST 
SPOTLIGHT

-BLEACH SADIST-


U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Show-a, Artist spotlight, intervjuisan je Bleach Sadist, umetnik, DJ, koji će se na XVI Belgrade Art Show-u, 26 Aprila, publici predstaviti performansom.

BELGRADE ART SHOW: Bleach, čime se ti baviš?

Bleach Sadist: Od kad znam za sebe obožavam umetnost. Celog života sam je proučavao, bavio se fotografijom, modom, slikarstvom, grafičkim dizajnom, itd... Ali nikada koliku god ljubav gajio prema muzici, nisam imao hrabrosti da tako nešto započnem. Shvativši da je to grana umetnosti u kojoj mogu kompletno da se izrazim počeo sam da se bavim time. U meni je vremenom ta želja za nastupanjem toliko porasla da mi je bilo jasno da želim time da se bavim u životu. Mslim da je puštanje muzike zaista nešto predivno jer ti kao DJ imaš mogućnost da preneseš ljubav i strast prema muzici publici.



BELGRADE ART SHOW: Kako je došlo do naziva 'Bleach Sadist'?

Bleach Sadist: Ahahah..ma ne.. Ime je nastalo jako spontano. Imao sam zamisao da to bude nešto upečatjivo što će opisivati mene i muziku koju puštam. Sedeo sam i razmišljao i samo su mi se te dve reči stvorile u glavi i to je bilo to. Bleach Sadist je mešavina Marilyn Mansona, Kurt Cobaina, Edith Frances i Lady Gage.


BELGRADE ART SHOW: Reci nam nešto o tvojoj inspiraciji u umetnosti?

Bleach Sadist: Inspiraciju pronalazim u muzici koju volim da slušam. Neki od njih su: Crystal Castles, Grimes, Die Antwoord, Lady Gaga i mnogi drugi... Inspiriše me dosta elektronika i generalno energična muzika. Od skoro sam krenuo da radim i na svojoj muzici i zaista se nadam da će uskoro ugledati svetlost dana.



BELGRADE ART SHOW: Kakav performance očekujemo na XVI Belgrade Art Show festivalu?

Bleach Sadist: Mnogo sam uzbudjen zbog performansa. Velika mi je čast štoo sam dobio priliku za ovako nešto. Ovo će biti moj prvi veći nastup i biće nešto sasvim drugačije. Neću odavati ništa, garantujem dobru zabavu.



BELGRADE ART SHOW: Hvala Bleach, and we r gonna rock the house down on 26 of April! 

Bleach Sadist: Hvala vama, vidimo se!!!

Link to the event : XVI BELGRADE ART SHOW Festival


1 коментар: