четвртак, 13. април 2017.

STEVAN SINĐELIĆ - Fashion designer


BELGRADE ART SHOW

ARTIST 
SPOTLIGHT

-STEVAN SINĐELIĆ-

Stevan Sinđelić - Fashion designer -

U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Show-a, Artist spotlight, intervjuisan je Stevan Sinđelić, umetnik, modni dizajner, koji će se na XVI Belgrade Art Show-u, 26 Aprila, publici predstaviti
modnom revijom.

BELGRADE ART SHOW: Stevane, čime se ti baviš?

Stevan Sinđelić: Po zanimanju sam dizajner. Time se bavim već 4 godine.


BELGRADE ART SHOW: U čemu pronalaziš inspiraciju u stvaranju modne umetnosti?

Stevan Sinđelić: Inspiracija je uvek tu negde oko mene, mnogo se krećem, pratim trendove i upoznajem se novim materijalima, koji me sami po sebi inspirišu.


BELGRADE ART SHOW: Inspiracija u umetnosti uopšte?

Stevan Sinđelić: Što se tiče same inspiracije, rekao bih da radim po sopstvenoj intuiciji i onome što se meni dopada, uvek gledam da komadi imaju nešto moje.


BELGRADE ART SHOW: Omiljeni autorski model?

Stevan Sinđelić: Omiljeni autorski model mi je jedna od večernjih haljina sa moje prve revije jos koju je nosila misica Milica Vuklis. Ta haljina je poprilično provokativna ali ujedno jako elegantna.


BELGRADE ART SHOW: Nova kolekcija?

Stevan Sinđelić: Što se tice nove kolekcije ona je nekako miks prethodnih i nazvana je "MashUp"


BELGRADE ART SHOW: Koliko se ta kolekcija razlikuje od prethodnih?

Stevan Sinđelić: Sadrži taj rok fazon koji je povezuje sa prethodnim revijama i ovaj put stajlinzi su više za scenu, ali naravno svaki komad moze da se izdvoji za svakodnevno nošenje.


BELGRADE ART SHOW: Šta ćeš predstaviti na XVI Belgrade Art Show festivalu?

Stevan Sinđelić: Na Belgrade Art Show-u predstaviću 10 ženskih i 8 muških modela. Poprilično u rock fazonu. Boce tu muških bajkerki, ženskih bundi, seksi bodija, nekoliko haljina , ali sve u hard rock-u.

(Photos: Bafe)

BELGRADE ART SHOW: Hvala ti Stevane i vidimo se 26 Aprila!

    Creator of Belgrade Art Show, Pavle Knežević with Stevan Sinđelić @ his fashion show in Mixer

Stevan Sinđelić: Hvala Vam! Vidimo se!

Link to the event: XVI BELGRADE ART SHOW Festival


Нема коментара:

Постави коментар