четвртак, 24. септембар 2015.

STEFAN RADOVIĆ 'LIFE COACH'








ARTIST SPOOTLIGHT

-'STEFAN RADOVIĆ'-




U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisan je Stefan Radović, motivacioni govornik i life coach, umetnik, koji će 28 Septembra na Belgrade Art Show-u..  simfonijskoj publici  govoriti na temu "Sreća je stvar odluke" .


SYMPHONY: Ćao Stefane, predstavi nam se?

STEFAN RADOVIĆ: Pozdrav svima, ja sam STEFAN RADOVIĆ.. life coach. Živim u Votrex-u. Veliki sam optimista, hedonista i zaljubljenik u život.




SYMPHONY: Šta je to čime se ti.. baviš već nekoliko godina?

STEFAN RADOVIĆ: Evo skoro 3 godine se bavim radom na sebi. Kreiram svoj život, ŽIVIM SVOJE MANIFESTACIJE i na taj način dajem primer i podsticaj drugim ljudima da je apsolutno sve moguće i ostvarivo. Podsećam ljude da je jako bitno o čemu razmišljaju, pričaju i kako se osećaju, jer sve to kreira sutrasnji dan, mesec, godinu. O važanosti optimizama, zahvalosti, oproštaju i sreći o kojoj ću pričati na IX Belgrade Art Show-u.



SYMPHONY: Kako je sve počelo?

STEFAN RADOVIĆ: Sve je počelo dokumentarnim filmom Lujze Hej 'Kako izlečiti svoj život' . Tu sam naučio mnogo i shvatio da smo mi stvaraoci naše stvarnosti I kreatori našeg života. Nakon nekog vremena sam dobio potrebu da kupim knjigu pomenute Lujze sa istom temom 'Kako izlečiti svoj život'. Kupovinom te knjige krenulo je moje putovanje.




SYMPHONY: Šta te motiviše, i gde najviše pronalaziš inspiraciju?

STEFAN RADOVIĆ:Motivišu me ostvarene manifestacije i čuda života, kao i ljudi koji čitaju I slušaju moje reči I koje ja podstičem na pozitivnu promenu. A Inspiraciju... nadahnjuju me mnogi divni ljudi koji se kao I ja bave podsecanjem ljudi ko su zaista kao sto su Dipak Copra, Louise Hay kao I čitav njen tim Hay hous-a, Esther Hicks(Abraham) , Dalai Lama, Ekart Tolle, Joseph Murphy, čudesno biće Mooji, na našim prostorima to su Siniša Ubovic, Ana Bučević, Biljana Bedričić, Zdenka Andrljić .. itd...



SYMPHONY: Na IX Belgrade Art Show-u na naše opšte zadovoljstvo ćeš se prvi put predstaviti simfonijskoj publici... Tvoje mišljenje o ovoj umetničkoj platformi?

STEFAN RADOVIĆ: Prvenstveno želim da pohvalim ovakvu platformu. Pohvale organizatoru. Mislim da je ovo sjajan način da se mladim ljudima pruži podrška u onome čime se bave I da se motivišu za dalje stvaranje I praćenje svojih snova. Mislim da je to jako bitno za mlade stvaraoce. Tako da VELIKO BRAVO I SVE POHVALE.



SYMPHONY: O čemu ćeš govoriti na 'Yin & Yang Symphony' 28 Septembra?

STEFAN RADOVIĆ: Govoriću o sreći. Šta je sreća. O tome kako se postaje srećan I kada ćete postati srećni. i na taj način pokušaću ljude da približim sreći I podsetim ih ko su zaista I da je lako biti srećan jer je Sreća stvar odluke.



SYMPHONY: Evo i... daj nam jedan life couch savet?

STEFAN RADOVIĆ: Ne možete imati srećan I pozitivan život ako imate destruktivne I negativne misli. Budite na visokoj vibraciji, verujte u čuda I ona će se manifestovati. Nemojte mi verovati na reč, probajte I budite svedoci svojih čuda.



SYMPHONY: Hvala Stefane! I vidimo se na simfoniji umetnosti u ponedeljak!


STEFAN RADOVIĆ: Hvala i vama. Nadam se da će te uživati na kratkom čudesnom putovanju na koje ću vas povesti. 






Нема коментара:

Постави коментар