среда, 15. јул 2015.

NIKOLA PAVLOVIĆ: MUZIČAR






ARTIST SPOOTLIGHT

-'NIKOLA PAVLOVIĆ'-


 U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisan je Nikola Pavlović, umetnik koji se na Simfonijama umetnosti prezentuje fenomenalnim pevačkim i muzičkim talentom.
Ujedno je i najavljen njegov muzički nastup u kafiću 'Familija Bistro', 16.07.15., u 21h. 



SYMPHONY: Zdravo Nikola! Kada si shvatio da te muzika privlači?

Nikola Pavlović: Teško pitanje, valjda oduvek (smeh). Čitav život sam na sceni. Bilo da pevam, igram ili sviram.


SYMPHONY: Svoj, sjajni pevački talenat si otkrio kad?

Nikola Pavlović: Recimo kraj srednje škole, do tada sam se više oslanjao na gitaru. U pravom smislu te reči, trudio se da ne padnem preko nje, pošto i nisam nešto znao da sviram u tom periodu (smeh)


SYMPHONY: Sviras gitaru? Reci nam nesto o tome?

Nikola Pavlović: Poceo sam da sviram na nagovor svog brata, i od tog dana je ne ispuštam. U svojoj kolekciji imam 4 gitare i čini mi se da tu neću stati, barem još dve.. da se kompletira zbirka. Ko je kupio jednu, razumeće moju želju za.. “uvek jos jednom” gitarom! A zapravo mi je citav život želja bila da sviram klavir!! Nisam imao prilike, ali mišljenja sam da nikada nije kasno, tako da me mozda na nekoj od buducih simfonija čujete i za klavijaturama!  
SYMPHONY: To bi bilo sjajno!!!


SYMPHONY: Na Belgrade Art Show-u nastupaš od početka. Veoma ti hvala, i nama je izuzetna čast saradjivati sa tobom, kao i publici koja u tvom talentu uživa sa oduševljenjem.. Reci nam ti nešto o svojim iskustvima na simfoniji umetnosti?

Nikola Pavlović: Simfonija na moje oduševljenje privlači sve veći broj ljudi, bilo da su to umetnici ili publika. Drago mi j zbog toga i moram da primetim da će dosadašnji prostor uskoro biti mali da prihvati sve željne da osete čari simfonije.


SYMPHONY: Koja je tvoja profesija zapravo?

Nikola Pavlović: A da pogađate? Ne??  Po struci sam Diplomirani Mašinski inženjer ili Master kako to nazivaju danas.

SYMPHONY: Šta je za tebe umetnost?

Nikola Pavlović: Kreativnost, sloboda izražavanja... Birajte, svuda je oko nas, treba je samo osetiti. Pa mi sami, smo već umetnost!

SYMPHONY: Jedan od 'highlights' momenata sa tvog muzičkog performansa na Belgrade Art Show-u, jeste nacionalna Blic-ova objava! Kako si se tada osećao?

Nikola Pavlović: Videti svoju sliku u medijima je jako čudno, znaš da si to ti, ali se ipak zapitaš „Otkud ja ovde!?“ Ali jednom rečju, PRIJA!
       - Nikola Pavlović svira gitaru i peva pesmu "Aint no sunshine" Billa Witehers - a (Blic.rs) -

SYMPHONY: Koja i kakva muzika te najviše inspiriše?

Nikola Pavlović: E tu sam nekako specifična persona.. Ne biram žanr, već delim muziku na dobre i loše pesme. Recimo da je to neki rnb, rock, pop.. Ma miks svega.. (smeh)


SYMPHONY: Najavićemo da u Četvrtak, 16-og jula u 21h, u kafiću 'Familija Bistro' , na samom vrhu kultne skadarlije nastupaš sa svojim prijateljem..Reci nam nešto više o tome?

Nikola Pavlović: Jeste, da najavim da moj dobar drugar Srđan i ja nastupamo i obećavamo odličan provod! :) Biće za svakoga po nešto, pa eto, izvolite u četvrtak 16.07.15., Dođite u kaffe 'Famlija Bistro' da se družite sa nama! Čekamo vas sa naša dva sokoćala od gitara i odličnim raspoloženjem!

SYMPHONY: Hvala ti Nikola, i vidimo se u Četvrtak na tvom nastupu!

Nikola Pavlović: Hvala i Vama! Vidimo se!!

Нема коментара:

Постави коментар