недеља, 26. јул 2015.

SYMPHONY on the RADIO BEOGRAD 1


Gostovanje na Radio Beograd 1


Na poziv sjajnih novinara iz Radio Beograd 1, a opet posebno zahvaljujući našoj dragoj novinarki Biljani Dimčić, koja na svesrdan način podržava umetnost mladih talenata, održano je prvo radijsko gostovanje 22. jula 2015, u emisiji 'Šetnja', a povodom ovog plemenitog umetničkog projekta . 

Govorio sam o ideji samog Art Show-a, gde sam naveo da je Beograd kao i Srbija, prepuna mladih i kreativnih, neafirmisanih mladih talenata koji svojom umetničkom originanošću itekako umeju da inspirišu svako biće na ovoj planeti. 

Što se tiče cilja, kazao sam da je cilj da se upravo ta sinergija svih umetnosti kojom simfonija umetnosti i odishe, ostvari, te približi publici na najbolji mogući način.

Na pitanje koje smo nove umetničke forme prikazali publici, navedena je Japanska Pop Rock scena, u izvedbi mladog Darka Dikića... Buttoh ples, izvodjen od strane Nectan Art grupe, mladog Marka Nectana koji je trenutno u Berlinu na umetničkom usavršavanju, te magični Orijentalni ples, koji nam je predstavilo Malika Oriental Dance Studio-Nina Malika, takodje i mlada i divna Anastasija Gavrilović, kao i Vogue plesni stil. 
Kada sam počeo da govorim o Vogue plesnom stilu, nedovršenost izlaganja je slučajno odlikovalo taj momenat usled spleta nepredvidjenih okolnosti, a koja rečenica u nastavku  treba da glasi ovako: ''Vogue plesni stil niko ne drži u Beogradu, osim mladog Blagoja Vić-a, umetničko ime Le Vich, koji to jedino u Beogradu koreografski radi, a i čiji sam plesnog kluba i ja sam član. 
Iz priloženog vidite, a mogu spomenuti i vogue nastup sa fenomenlnom Sajsi Mc ranije u KPTM:


U nastavku emisije, pročitao sam naciji, svoju pesmu...''Dont Lie''. 

Navedeno je da su u pripremi dva sajta, kao i gde se može draga publika informisati o radu svih umetnika koji su uzeli svoje cenjeno učešće na Simfonijama Umetnosti. 

Održavanje idućeg Belgrade Art Show-a je najavljeno u ovom radijskom gostovanju, za Septembar. 

Na sajtu RTS-a, mozete procitati najavu za moje gostovanje u emisiji a vezano za kulturni život Beograda i Srbije , te preslušati celu.
'U nastavku Šetnje naš gost je Pavle Knežević, osnivač Belgrade Art Show-a, sa kojim razgovaramo o načinima na koji mladi umetnici mogu lakše da dođu do prilike za živi nastup. Koliko ima umetnika koje javnost nikada nije imala prilike da vidi i zašto uobičajeni kanali za promociju umetničkog stvaralaštva najčešće nisu dovoljni?'
Link za: Najava za gostovanje Pavla Kneževića, sajt RTS.rs


Sledeće medijsko gostovanje je zakazano za Četvrtak 30.07.2015 na RTV, u pitanju je televizijsko gostovanje, a ugovorena su i još dva radijska gostovanja.

A do tada, na ovom linku možete preslušati ceo Interview na Radiu Beograd 1: BELGRADE ART SHOW 'Symphony' -Pavle Knežević - Radio Beograd 1

2 коментара: