недеља, 2. август 2015.

MILICA RISTOVIĆ-UMETNICA



ARTIST SPOOTLIGHT

-'MILICA RISTOVIĆ'-



U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisana je Milica Ristović.
Najavljen je i njen umetnički nastup na septembarskom Belgrade Art Show-u.

SYMPHONY: Ćao Milice, kojim sve umetnostima se ti baviš?

MILICA RISTOVIĆ: Zdravo, prvo da se predstavim.. ja sam Milica Ristović, i svestrani sam umetnik.
Ja sam pesnik, pisac, pišem dečije bajke, pevač, učila sam pevanje u klasi prof. Urzin Jelić iz Monglolije kao i osnove kontrabasa kod prof. Branislava Mišine,profesora sa akademije na Gracu.
Mada... to nije smirilo moj duh, tako da sam demonstrativno prekinula sviranje kontrabasa i ovom prilikom pozdravljam sve svoje profesore.. ali za mene je definitivno Šou biznis.
Ja sam i životni guru... onaj koji na kreativan način ublažava krizu u Srbiji i osmišljava svoja pravila življenja.

SYMPHONY: Milice šta misliš o Belgrade Art Show-u?

MILICA RISTOVIĆ: Jako sam srećna zbog Belgrade Art Show-a, uopšte organizacije istog, jer talentovani ljudi imaju priliku,da njihov rad bude primećen, vidjen, kritikovan , podržan, svako iskustvo je dobro..hvala ti Pavle, i ovom prilikom, pozdravljam sve svoje kolege.. i buduće kolege da nam se pridruže!



SYMPHONY: Koja umetnost te najviše inspiriše?

MILICA RISTOVIĆ: Definitivno je to pevanje, tehnike pevanja, zahtevne glumačke ekspresije i emotivno doživljavanje teksta-koje treba izraziti glasovno i glumački,tako da ima tu dosta da se radi i da se uči...
Uvek su me privlačile zahtevne umetnosti.


SYMPHONY: Reci nam nešto o tom 'life guru' pozivu?

MILICA RISTOVIĆ: Dakle to je human poziv. I iz tog poziva se stvorilo moje veganstvo i duboko poštovanje životinja i ljudi i biljaka, postovanje života i shvatanje života jednostavno..Ako život shvatimo da je lak ,takav će nam i biti..promena stava u glavi i sa nesalomljivim pozitivnim stavom juriti svoje snove i ostvarivati sebe i svoje biće.. biti zahvalan na svim svojim talentima..nista nije slučajno..svi smo mi predodredjeni za nešto samo treba prihvatiti sebe, samog, upoznati sebe , naučiti sebe, pomiriti se sa sobom... to je life guru filozofija.



SYMPHONY:Pišes pesme?

MILICA RISTOVIĆ: Pišem poeziju, isprisana sam Jesenjinom, inspirisana sam Disom, znas ja sam malo mračna.
To je subjektivni doživljaj stvarnosti, prozet kroz prizmu mog duha.
Moje shvatanje prolaznosti života, ništa nije bitno, samo je bitno ono što smo i šta nosimo u sebi-ono što cinimo i ono što ostavljamo iza sebe, meni lično ne trebaju aplauzi, diplome... sve što radim smatram da je to ispravno i da tako treba da bude.. a uspeh će doci sam po sebi,uspeh je samo jedno malo priznanje .umetničkog zivota, i ovde svi to dobro znaju kako je biti kreativac u Srbiji, tako da nas to cini još kreativnijima ,ako nam je tee da se izrazimo ,postajemo sve bolji i bolji,patnja je jedino sto kali buduce ostvarenje i ja kazem definitivno,patnja je ona koja nas cini boljim ljudima i treba sve shvatiti na taj nacin,sve sto nam se desava,dobro je i treba iz toga izvući najbolje što se moze.
Treba ostvarivati sebe i svoje snove i treba biti srećan i treba juriti vetrenjače kao Don Kihot i svako treba u sebi da bude pomalo Dante a pomalo Beatrice.
Ako to može da se sklopi u jedan..kao instant dva u jedan, kaficu koju ujutru pijemo i da se seti Ruške Jakić-Dobro jutro lepotice-onda vam je život apsolutno savršen i ovom prilikom pozdravljam Rušku Jakic.. ja sam njen veliki fan.


SYMPHONY: Na septembarskom Belgrade Art Show predstavićeš se publici na koji umetnički nacin?

MILICA RISTOVIĆ: Planiram da smislim jedan mali monolog Pinokio-drveni lutak, koji je jos uvek dečak..nevešt u laganju i koji boji svoju stvarnost ... i verujem da se u svima nama krije Pinokio.
Pa eto od mene, neki mali scenario i ako se bude dopalo nekom reditelju, nesebicno ću pokloniti svoj scenario nekom dečijem, luktraskom pozorištu.
Mene moja porodica i prijatelji nazivaju Alisa u Zemlji Čuda pa ce sigurno nesto biti u tom stilu.


SYMPHONY: Hvala ti Milice, pa se vidimo u Septembru!

MILICA RISTOVIĆ: Hvala tebi Pavle, sa zadovoljstvom se vidimo!




Body paint art:
Face & body painting - Bojana.





Нема коментара:

Постави коментар