петак, 7. август 2015.

MARINA DAMJANOVIĆ - UMETNICA





ARTIST SPOOTLIGHT

-'MARINA DAMJANOVIĆ'-



U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisana je Marina Damjanović koja se simfonijskoj publici predstavila kroz recitovanje poezije, multimedijalnu izložbu crteža naziva: 'Hands can make miracle art, eyes can see them through the heart’, i kao manekenka na dve modne revije na Belgrade Art Show-u.



SYMPHONY: Marina, kojim sve umetnostima se ti baviš?


MARINA DAMJANOVIĆ: Bavim se crtanjem, pisanjem pesama, poezije, raznih tekstova.. rekreativno se bavim plesovima kao što su latino plesovi i salsom. Bavila sam se i manekenstvom više godina.





SYMPHONY: Kada je u pitanju..slikanje ili crtanje, šta te najviše inspiriše?

MARINA DAMJANOVIĆ: U crtanju me najvise inspirišu životinje, ženska lica i tela, oči mi daju posebnu inspiraciju.. Volim da crtam i cveće, nerealne stvari..svrstala bih to kao fantaziju.






SYMPHONY: Na Belgrade art Show 'Symphony' učestvuješ od samog početka... Opiši tvoje manekensko iskustvo sa revije 'merror art' sa Jazz&Blues Fashion Symphony?

MARINA DAMJANOVIĆ: Da, od samog pocetka sam učesnik. Pa.. pošto sam se bavila manekenstom više godina.. i vec par godina unazad nisam u tim vodama, revija mi je jako prijala jer me je vratila u to vreme kad sam bila manekenka.




'Sama atmosfera ljudi koji me gledaju, lupanje srca, i moja da kazem.. moć da prenesem karakterističnost samih 'Meerror art' torbi koje sam reklamirala ljudima koji su bili tu prisutni. Stvarno divno iskustvo sam imala i sa devojkama i našom divnom i talentovanom kretorkom Milicom Đukanović.'




SYMPHONY: Učestvovala si, i predstavila se publici i kroz poeziju.. Koliko je trema uticala na tvoj prvi poetski nastup na simfoniji umetnosti?

MARINA DAMJANOVIĆ: Trema je uvek prisutna bilo da šetam pistom ili da čitam poeziju samo na početku dok se ne opustim i vidim da se to publici dopada. Na mom prvom nastupu čitanja poezije je jako uticala.. stajala sam tamo i kolena su mi klecala, a glas drhtao do samog kraja pesme.




SYMPHONY: Šta te najviše inspiriše u pisanju pesama?

MARINA DAMJANOVIĆ: U pisanju pesama i poezije me najvise inspirise ljubav. Jer.. često pišem kada sam tužna i onda mi bude lakše kada to sve prenesem na papir kroz stihove ili tekstove.



SYMPHONY: Ljubitelji umetnosti su na Belgrade Art show-u imali prilike da te upoznaju i kroz multimedijalnu izložbu crteža, reci nam nešto o tome?

MARINA DAMJANOVIĆ: Kroz izložbu svojih crteza sam htela da prenesem lepotu umetnosti koju stvaram sa tri jednostavne stvari... papirom, olovkom i talentom koji posedujem.





SYMPHONY: Kakav je Pavle, za saradnju?

MARINA DAMJANOVIĆ: Pavle, on je tako divna osoba. емотикон smile Mi se već znamo i družimo van art show-a. Uvek mi je prijatno kada radim sa njim jer uvek gleda da sve ispadne dobro, da svi pokažu svoje talente. Vrckast je, pun dobre energije, duhovit i druželjubiv.





'Najvise mi se kod njega svidja to što, bez obzira na situaciju, rećiće ti samo svoje iskreno mišljenje.'



SYMPHONY: Tvoje mišljenje o Belgrade Art show-u?

MARINA DAMJANOVIĆ: Belgrade Art Show je za mene a i za druge jako koristan, jer svi mi koji imamo talente i ne umemo baš da se snadjemo i pokažemo drugima svoje kvalitete i talente, dobijamo priliku baš tamo. Pavle je to jako pametno smislio i zahvalna sam mu na tome.




SYMPHONY: Marina, šta je za tebe, umetnost?


MARINA DAMJANOVIĆ: Umetnost je za mene.. ispoljavanje emocije, mašte, kreativnosti, talenta kroz razne hobije.. bilo to ples, pisanje poezije.. pesama.. tekstova, ili crtanje pa čak i kreiranje torbi.. odevnih predmeta, ili kroz fotografisanje. Umetnost je svuda oko nas, i samo kreativni i talentovani umeju da je prepoznaju.





SYMPHONY: Hvala ti Marina, i vidimo se na nastupu na sledećoj simfoniji umetnosti!

Marina Damjanović: Hvala vama...uživala sam! Naravno da se vidimo ! (smeh)







Нема коментара:

Постави коментар