четвртак, 6. август 2015.

MARINA JANKOVIĆ-UMETNICA









ARTIST SPOOTLIGHT

-'MARINA JANKOVIĆ'-



U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisana je Marina Janković koja se simfonijskoj publici predstavila kroz recitovanje poezije, i to na ruskom jeziku.




SYMPHONY: Marina, kojim sve umetnostima se ti baviš?

MARINA JANKOVIĆ: Recitovanje poezije i odlomaka proze, kao i povremeno pisanje.



SYMPHONY: Šta je za tebe umetnost?

MARINA JANKOVIĆ: Za mene je umetnost sve što čovek individualno shvata kao umetnost, ali ume da prenese taj osećaj i drugim ljudima.



SYMPHONY:Učestvovala si, i predstavila se publici i kroz poeziju.. Koliko je treema uticala na tvoj prvi poetski nastup na simfoniji umetnosti?

MARINA JANKOVIĆ: Trema je uticala ali delimično pozitivno, jer me je motivisala da budem bolja i da ne sidjem sa scene. (smeh)


SYMPHONY: Šta te u tvom umetničkom stvaralaštvu najviše inspiriše?

MARINA JANKOVIĆ: U mom umetničkom stvaralaštvu me najvise inspirišu osećanja vezana za svakodnevne dogadjaje i sećanja na dogadjanja iz života.



4. Koliki značaj ruska poezija ima na jedan mladi talenat poput tebe?

MARINA JANKOVIĆ: Ruska poezija ima veliki značaj, jer sam odrasla sa njom i ona me naučila da razumem stvaralaštvo u svakom obliku.


SYMPHONY: Zašto ruski?

MARINA JANKOVIĆ: Zato sto je savršen, ali i zato sto je jezik moje mame... i povezana sam sa ruskim na način koji se rečima ne može opisati.



SYMPHONY: Tvoje mišljenje o Belgrade Art show-u?

MARINA JANKOVIĆ: Belgrade art show je divan način da se iskaže svaka vrsta umetnika, ali i da kod publike razvije osećaj i razumevanje za tudje poimanje umetnosti. Ponosna sam sto sam učestvovala i što ću učestvovati u takvoj predstavi umetnosti i širenju umetnosti, jer nje nikad nije dosta, pogotovo u današnje vreme.






SYMPHONY: Marina, hvala Vam puno i vidimo se na narednoj simfoniji umetnosti!

MARINA JANKOVIĆ: Da...Спасиба тоже! (smeh)

Marinin poetski nastup na Belgrade art show -Symphony- pogledajte putem ovog linka:
https://www.facebook.com/BelgradeArtShow/videos/vb.1419986361648530/1435646026749230/?type=2&theater&notif_t=like

2 коментара: