субота, 8. август 2015.

MILAN NENEZIĆ - SLIKAR









ARTIST SPOOTLIGHT

-'MILAN NENEZIĆ'-



U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisan je Milan Nenezić, akademski slikar, muzičar ali i DJ, koji se simfonijskoj publici predstavio kroz izvedbu nekoliko svojih pesama.
Spomenut je i njegov aktuelni umetnički projekat- ''Sinteza''.



SYMPHONY: Cao Milane, kojim se sve umetnostima ti baviš?

MILAN NENEZIĆ: Ćao Pavle, umetnost kao celovit pojam me interesuje. Prvenstveno i najduže se bavim slikarstvom, koja je ujedno i moja prva ljubav. Jos kao klinac sam uživao da crtam i slikam i na moju srecu majka me je podrzavala u tome tako da sam od svoje osme godine išao kod raznih profesora na časove kod kojih su se ljudi spremali za akademije.. a ja za životnu karijeru. Oduvek me je interesovala i muzika ali nisam imao prilike da se školujem za istu, pa je stvaram intuitivno i elektronski. Takodje upuštam se i u video, digitalnu umetnost, fotografiju i performans. Moglo bi se reći posmoderno renesansi umetnik .(smeh)
емотикон smile



SYMPHONY: Umetnost u kojoj sebe najviše pronalaziš?

MILAN NENEZIĆ: Najviše se pronalazim u slikarstvu jer mi pruza da materijalizujem svoje vizije i snove. Uopšte.. ta vrsta nekakve iluzije i razlicitih univerzuma koje mogu stvoriti uz pomoc slikarstva.




SYMPHONY: Tvoje najveće inspiracije u umetnosti su..?

MILAN NENEZIĆ: Najveća inspiracija mi je ljudsko bice, pogotovo ženskog roda. U to spada ljudsko telo i njegova forma, različita ili izmenjena stanja svesti i percepcije, pitanja kao što je.. ko smo, odakle dolazimo i kuda idemo. Takodje koncepti večnosti (beskonacnosti), zlatni presek i smrt. Isto pronalazim veliku inspiraciju razmišljajući o relativitetu pojama realnosti i ispitivanju šta je to lepota ili šta je lepo, pa tako kroz svoj rad istražujem kontrast izmedju onoga što smatramo da je ružno i onoga što vidimo kao lepo.. recimo ružno prikazujem kao lepo i obrnuto. I naravno jos mnogo toga me inspiriše ali o tome bih morao dosta opširnije i ne bih da davim toliko.(smeh)



SYMPHONY: Kada je u pitanju tvoja elektronska muzika, šta ti je najzanimlivije u tom stvaralačkom procesu, i koliko se ona razlikuje od slikanja?

MILAN NENEZIĆ: U muzici mi je najzanimljivija ekspresivnost i čist prenos emocija. Uglavnom uz svoju muziku vezujem i performans i pokušavajuci da prenesem energiju koju imam i koju transponujem u sam zvuk i ples. Razlika koju osecam izmedju slikarstva i muzike jeste u tome sto je muzika drastično direktnija. Tako da svaka moja kompozicija u muzici nosi odredjeno stanje u kojem jesam i sam bio dok sam stvarao. Isto tako mnogo je otvorenija za saradnju sa drugim ljudima, pa na primer trenutno radim na projektu sa Milicom Vukelic koji će nadam se biti uskoro gotov.



SYMPHONY: Koliko izložbi si do sada imao?

MILAN NENEZIĆ: Imao sam dve samostalne izlozbe, prvu i Nišu u staroj dzamiji koja se nalazi u tvrdjavi, a drugu u Beogradu u galeriji kod brankovog mosta. Učestvovao sam i na nekoliko grupnih izložbi od kojih bi izdvojio "Idelana distopija" sa mojim dragim prijateljem i kolegom Aleksandrom Todorovicem.. "Realnost u ogledalu" kao član grupe C4, "Prolećni salon" u Cvijeti Zuzorić na kojoj sam dobio nagradu "Zlatna paleta" i "Mladost" Nis Art Fondacije gde sam takodje nagradjen drugom nagradom za sliku "Početak distopijskog sna". 






''Takodje spomenuo bih i "Touch me" festival u Zagrebu na kome sam učestvovao sa mojom velikom prijateljicom i jednom od najvecih inspiracija Katarinom Petrovic sa projektom "God gives you pleasure".



SYMPHONY: Reci nam nešto o -atelje & showroom "SINTEZA", tvom aktuelnom umetničkom projektu?

MILAN NENEZIĆ: Cilj otvorenog ateljea i showroom-a „Sinteza“ je da se zaobiđe posrednik, kako bi autentična, beskompromisna i iskrena umetnost, koja ne povlađuje masi i galerijskim zahtevima, postala pristupačnija i povoljnija za širu javnost.




SYMPHONY: Milane.. hvala ti puno!

MILAN NENEZIĆ: Hvala vama, bilo mi je zadovoljstvo!





Нема коментара:

Постави коментар