субота, 4. јул 2015.

DARKO DIKIĆ NASTUPA NA JAPANIZMU!





ARTIST SPOOTLIGHT

-'DARKO DIKIĆ'-


U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisan je Darko Dikić, umetnik koji na Simfonijama umetnosti prezentuje japansku pop rock scenu, pevajuči na oduševljenje mnogobrojne publike, na japanskom! 
Ujedno je i najavljen njegov dugo očekivani pevački nastup na 'Japanizmu', festivalu japanske kulture, i to 05.07.15 u 13h.

SYMPHONY: Kada si prvi put nastupao na "Belgrade Art Show Symphony"? 

Darko Dikić: Na Belgrade Art Show Symphony sam prvi put nastupao u Januaru ove godine, i tadašnja tema je bila "Valentine symphony".

SYMPHONY:  Šta ti mislis o Belgrade Art Show-u?

Darko Dikić: Belgrade Art Show Symphony okuplja mnogo mladih neafirmisanih umetnika, odnosno izvodjača, i ovim umetničkim projektom, organizator Pavle Kneževic je nama svima omogućio mesto, prostor, jednostavno scenu, gde možemo da prikazemo publici naše talente i umetnost. 
Mislim da samim tim što smo deo Belgrade Art Show-a, sve bliži ostvarenju naših ciljeva i snova. 
Tako da, o Belgrade Art Show ‘Symphony’ mislim da je SJAJAN! 


SYMPHONY: Hvala Darko! I mi, kao i publika misli da si ti izuzetan umetnik, I zahvaljujemo ti se na učešću, jer je retkost, da nekog domaćeg izvođača slušamo, i to na japanskom! Da li ti se dopada atmosfera na Belgrade Art Show-u?

Darko Dikić:  Naravno! Atmosfera na Belgrade Art Show-u je zabavna i opustena. Svako od nas izvođača/umetnika je drugačiji , ne poklapamo se u smislu prikazivanju naših umetnosti te
svako ima svoj način da je prikaže i samim tim program nije uopšte monoton. 

SYMPHONY: Kako si došao do svog mesta u Belgrade Art Show-u?

Darko Dikić:   Pavle i ja smo se upoznali još pre 3 godine na jednom plesu. 
2012. godine smo zajedno plesno delili scenu na Japanizmu, igrajući u plesnoj trupi ‘Ultimate dance’.
Na moj poziv, Pavle je takođe nastupao sa mnom, na mom pevačkom nastupu 2013. godine na Japanizmu.
Mnogo je zabavan za saradnju i optimističan što se svega tiče. 
Sam je smislio odlične koreografije za 2 pesme koje su išle veoma dobro uz Rock japanske pesme. 
Nego, u Januaru me je pozvao i pitao da li bih želeo da nastupam na Belgrade Art Show ‘Valentine symphony’. Objasnio mi je da simfonija okuplja razne umetnike, koji se izražavaju kroz poeziju, ples, performans, modne revije, izložbu slika, grafika i instalacija, čak i prikazivanjem filmova, te promocijom knjiga.
 Naravno da sam pristao. I kazao mi je da spremim par japanskih pesama
što me je malo uplasilo, jer nisam znao kako će publika reagovati..


SYMPHONY:  I kako je publika reagovala? 

Darko Dikić:    Reagovala je Super!

SYMPHONY: Od kada si počeo da nastupaš na Japanizmu? 

Darko Dikić:     Još od 2012 godine kada su organizatori, fini ljudi iz Sakurabane, prvi put objavili konkurs za izvođače. 

SYMPHONY: Japanizam je počeo, kada je tvoj nastup Darko?

Darko Dikić:  Moj nastup će biti 5.07.15 u Nedelju, i počinje od 13h u bioskopsoj sali Doma omladine.  Izuzetno sam uzbuđen jer ću izvesti tri pesme!

SYMPHONY: Da li bi mogao da kažeš koje ćes pesme pevati ove godine na Japanizmu? 

Darko Dikić:   Naravno, IN BLOSSOM , THE SUICIDE CIRCUS + GABRIEL ON THE GALLOWS. od izvođača TheGazettE. 



SYMPHONY: Darko, želimo ti puno sreće na nastupu u Nedelju! Opčini ih sve kao što to činis sa publikom na Simfonijama! U ROCK!

Darko Dikić:   Hvala Vam puno! Bilo mi je zadovoljstvo. Ne brinite, opravdaću očekivanja. (smeh)


Pogledajte oficijalni promo video za aktuelni nastup Darka Dikića na Japanizmu: 
 AKUMA - InToxicated Japanizam 2015 [Teaser] 

Knežević Pavle.

Нема коментара:

Постави коментар