четвртак, 4. фебруар 2016.

MARKO URBANISTIC - UMETNIK


ARTIST SPOOTLIGHT

-'MARKO URBANISTIC'-



U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisan je Marko Urbanistic, umetnik, koji će 22 Februara na Belgrade Art Show-u  simfonijskoj publici  predstaviti muzički, kroz izvedbu par pesama od kojih je jedna autorska.


BELGRADE ART SHOW: Marko, čime se ti sve baviš?

Marko Urbanistic: Ćao Pavle i veliki pozdrav svima koji ovo čitaju. Ja se konkretno bavim muzikom. Muzikom kao svime što je vezano za nju. Počeo sam sa pevanjem, zatim sam nastavio pisanjem tekstova, kasnije sam počeo i da komponujem, a sada posle svega, bavim se i produkcijom, tako da na kraju krajeva, ceo pojam muzike je moj. Pored muzike, takođe povremeno uradim i neki fotošuting ili snimanje za neku reklamu, tako da slobodno mogu da kažem da se u slobodno vreme bavim i modelingom i manekenstvom.



BELGRADE ART SHOW: Koje su to umetnosti u kojima se najviše pronalaziš?

Marko Urbanistic: Definitivno se najviše pronalazim ispred mikrofona i ispred kamere. To su... kao dve oblasti, sfere koje najviše volim i koje mi najviše idu od ruke.




BELGRADE ART SHOW: Šta te u umetnosti najviše inspiriše?

Marko Urbanistic: Pa znaš kako.. nije baš da imam nešto svoje što mi služi za inspiraciju, više to dolazi spontano na osnovu svakodnevnih životnih dešavanja i različitih situacija koje se dešavaju, pa kao iz svega toga uspem da izvuče nešto korisno što kasnije pretočim u neki vid umetnosti. Najviše mi odgovara ili mir ili totalno ludilo, kada sam na sredini nema teorije da ću uspeti da napišem jedinu reč teksta kao ni jedan jedini akord. U principu je to princip funkcionisanja moje inspiracije, haha, dođe kad joj se hoće. Nemam ništa određeno da kažem, sada da uzmem da radim ili slušam, gledam itd. Da bih dobio inspiraciju..



BELGRADE ART SHOW: Tvoje mišljenje o simfoniji umetnosti?

Marko Urbanistic: Mislim da je ArtShow jedan sjajan način da se predstave svi oni koji se pronalaze u opštem pojmu umetnosti. U stvari, sjajan način da dođu tamo i da pokažu šta znaju i umeju, jer velika količina ljudi danas, nema ni prostora ni podrške da iskaže ono što u stvari najbolje radi. Time se suzbija svaka vrsta inspiracije. ArtShow je mesto gde je inspiraciji dozvoljeno da teče a ljudima da plivaju u njoj.



BELGRADE ART SHOW: Šta češ predstaviti na XI Belgrade Art Show-u?

Marko Urbanistic: Neću da otkrivam detalje, Neka ostane tajna, ali u pitanju su bar jedna autorska pesma u mojoj produkciji i jedna obrada pesme. Ostalo ćeš saznati 22. Februara kada se budemo videli! Do tada, go with the flow! (smeh)


Markovu autorsku pesmu 'Kao Zmaj' poslušajte klikom na link: MARKO URBANISTIC FEAT. IWY - KO ZMAJ





емотикон smileDobrodošli na Belgrade Art Show, beogradsku simfoniju kulture i umetnosti. 

Нема коментара:

Постави коментар