петак, 5. фебруар 2016.

NIKOLINA NIKA KOVAČEVIĆ



ARTIST SPOOTLIGHT

-'NIKOLINA NIKA KOVAČEVIĆ'-



U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisana je Nikolina Nika Kovačević, koja je već imala zapažen i briljantan nastup na X Belgrade Art Show-u, te će se takođe 22 Februara  na ovom umetničkom događaju  simfonijskoj publici predstaviti kroz njen unikatan pevački talenat.


BELGRADE ART SHOW: Draga Nikolina, čime se ti sve baviš?

Nikolina Kovačević: Uvek je teško naći pravi odgovor na ovo prvo pitanje, jer izbegavam da me ljudi oslovljavaju sa ''pevačica'', ''dirigent'' ili ''umetnica''... često nailazimo na ljude koje nezasluženo nose istu titulu, ili zvanje. Ja služim muzici, verna sam joj, i trudim se da tako ostane. Aktivna sam u sferi muzike, i interpretacije tradicionalne muzike koju često volim da donosim u nešto 'svežijoj' formi. Student sam dirigovanja, treće godine, na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu,u klasi renomiranog dirigenta, Bojana Suđića.



BELGRADE ART SHOW: Koje su to umetnosti u kojima se najviše pronalaziš?
Nikolina Kovačević: Iako sam upravo navela, tačnije, u kratkim crtama objasnila čime se ja to zanimam na polju muzike, moje ambicije se ne zavrsavaju tu, jer sam uvek zainteresovana da ovladam što vecim broju instrumenata, što takodje i radim svih ovih godina. Aktivno radim kao asistent u Srpsko- jevrejskom pevačkom društvu, i uporedo studiram. Bila sam učesnik mnogih televizijskih projekata, takmičenja, koji su mi pomogli da ostvarim kontakte sa nekim , meni, veoma bitnim ljudima. Ono čemu težim, jeste, upravo sublimacija svih mojih talenta, u vidu scensko-muzičke forme, u čemu ću uspeti, sigurna sam.



BELGRADE ART SHOW: Šta te u umetnosti najviše inspiriše?

Nikolina Kovačević: Najviše me inspirise njena apstrakcija.. koja se u muzici najbolje ogleda, njena nepresušna važnost u našim objektivnim, racionalnim odlukama, stavovima, prosto.. mnogi su teoreticari odavno pisali o tome da bez umetnosti ni ovaj svet ne bi imao smisla, u čemu se svakako slazem, ali svako od nas, na kraju pronalazi neki ličan, subjektivni doživljaj nje same. Moj je ,da je ona u celini deo mog zivota, sada već i moje ličnosti, načina razmisljanja, i mojih intuicija, kojima slepo verujem.



BELGRADE ART SHOW: Tvoje mišljenje o simfoniji umetnosti?

Nikolina Kovačević: Sjajan projekat! Podstiče mlade, pruža šansu, koja ne mora smisao pronaći u svojoj interpretaciji, i njenom oživljavanju, vec u tome da se neki sjajni, mladi ljudi, susretnu na istom mestu, podele utiske, razviju ideje, i planove...Prvi utisak, koji sam prenela i na samog organizatora ovog projekta, bio je : ,,Osećaj je, kao da nisi u Beogradu.'' Nesto retko, izuzetno, i kreativno!



BELGRADE ART SHOW: Kakav performans publika na XI Belgrade Art Show-u može da očekuje?

Nikolina Kovačević: Neću biti zahtevna, opsežna, a nadam se ni 'tužnjikava' pošto me ljudi često okrivljuju zbog emotivnih pesama, koje najčesce izvodim, jer ih najviše i volim. Možda cu to ipak morati da uvrstim u jednu od numera koju cu otpevati, ali uvek se trudim da donesem melose različitih krajeva, i ovoga puta, to će biti moja misija!


BELGRADEART SHOW: Tvoji naredni projekti?

Nikolina Kovačević: Projekti, realizovani sa horom, u kom radim, aktivni nastupi sa muzičarima kao sto su Dragoljub Djuričić, i Miško Plavi.
Završetak albuma sa grupom '' Biber '' i nadam se, neka od zvaničnih, kontinuiranih prilika, da me ljudi čuju i u Beogradu, posle izvesnog vremena.



Dobrodošli na Belgrade Art Show, beogradsku simfoniju kulture i umetnosti. 



Нема коментара:

Постави коментар