петак, 12. фебруар 2016.

SARA SIMOVIĆ - FACE & BODY ART




ARTIST SPOOTLIGHT

-'SARA SIMOVIĆ'-_________________________________________________________________________________


U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisana je Sara Simović, umetnica, koja će 22 Februara na Belgrade Art Show-u  simfonijskoj publici predstaviti umetnost Face & Body Art-a.




BELGRADE ART SHOW: Saro, čime se ti sve baviš?

Sara Simović: Pozdrav! Četvrti sam razred srednje ekonomske škole u Subotici, na smeru turizam, a pripremam se za Fakultet dramskih umetnosti. Pored toga, već dve godine se bavim šminkom i face and body art-om.




BELGRADE ART SHOW: Koje su to umetnosti u kojima se najviše pronalaziš?

Sara Simović: Oduvek sam se bavila crtanjem, slikarstvom i pravljenjem raznih rukotvorina, a skoro sam otkrila da najbolje mogu da se izrazim kroz ukrašavanje svog lica i tela.




BELGRADE ART SHOW: Šta te u umetnosti najviše inspiriše?

Sara Simović: Inspiracija je svuda oko nas! Ideje i inspiraciju za svoje radove pronalazim najviše u drugim ljudima. Svaka osoba je sebi svojstvena i nosi drugačiju energiju, i obično se prepustim osećaju.. Tako zaista nastaju najzanimljiviji radovi! A kada radim na sebi.. Tu najviše utiču moja razmišljanja i raspoloženje tog dana… Naravno, inspiracija su mi i mnogi slikari, različiti filmovi, ljudi koji se takođe bave face art-om.



BELGRADE ART SHOW: Tvoje mišljenje o simfoniji umetnosti?

Sara Simović: Mnogo mi se dopada ideja na kojoj se Simfonija umetnosti zasniva. Ovo zaista predstavlja fantastičan način da se mladi umetnici afirmišu i upoznaju uz odlično druženje. Ovo će biti prvi put da prisustvujem Simfoniji i veoma sam uzbuđena što ću biti i predstavljena!!




BELGRADE ART SHOW: Kakav performans publika na XI Belgrade Art Show-u može da očekuje?

Sara Simović: Videćete kako nastaje body art na modelu, od prvog.. magičnog poteza četkicom.... (smeh)




BELGRADE ART SHOW: Hvala Saro i vidimo se 22 Februara!

Sara Simović: Vidimo se!




Dobrodošli na Belgrade Art Show, beogradsku simfoniju kulture i umetnosti. 



Нема коментара:

Постави коментар