среда, 3. фебруар 2016.

STEFAN RADOVIĆ 'LIFE COACH'



ARTIST SPOOTLIGHT

-'STEFAN RADOVIĆ'-




U okviru umetničkog segmenta Belgrade Art Showa-a, 'ARTIST SPOOTLIGHT', sa velikom čašću i zadovoljstvom intervjuisan je Stefan Radović, motivacioni govornik i life coach, umetnik, koji će 22 Februara na Belgrade Art Show-u..  simfonijskoj publici  govoriti na temu "Živi svoje snove" .


BELGRADE ART SHOW: Ćao Stefane, o kojoj temi ćeš na XI Simfoniji umetnosti govoriti?

Stefan Radović: Veliki pozdrav, govoriću vam na temu -Živi svoje snove. O tom plamičku koji gori u vama, koji ste možda zaboravli da postoji. To je želja koja tinja. Ja to doživljavam kao plamičak koji se rasplamsava i kad goriš ceo od sreće onda znaš da živiš svoju svrhu.



BELGRADE ART SHOW: Tvoj cilj kao motivacionog govornika je?

Stefan Radović: Moj cilj je da podsetim ljude ko su zaista. Koliko su moćna i kreativna bića. Budim veru u njima, učim ih kako da poboljšaju svoj život i život ljudi oko sebe. Kako da gledaju na poteškoće u životu i kako se sa njima suočiti i prevazići ih...



BELGRADE ART SHOW: Tvoj prvi seminar ćeš održati kada, i reci nam nešto više o tome šta ljudima kojima je potrebna iluminacija mogu da očekuju?

Stefan Radović: Moj prvi seminar je i moj prvi projekat pod nazivom Vortex House. Održaće se krajem februara. Datum još nismo utvrdili, ali biće obaveštenje na mojoj stranici. Seminar nosi naziv: KO SMO MI ZAISTA.
Vortex HOUSE je projekat koji sam osnovao ja. Su-osnivači su Magdalena Veljković (motivacioni govornik i osnivač projekta Treniraj zbog osećaja) i Bratislav Savić (motivcioni govornik i trener na polju meditacije) . Projekat se bavi edukacijom ljudi na polju ličnog rasta i razvoja. Seminar će činiti predavanje prvog dana i radionica drugog dana. Ono što možete naučiti na ovom seminaru je kako da radom na sebi kreirate život kakav želite živeti. Na seminaru se obrađuju tehnike, vežbe, metode, edukacija i načini kako radom na sebi kreirati život kakav želite da živite i kako ostvariti svoj pun potencijal. Podićićemo svest ljudi o moći koji imaju u sebi. Srećni ljudi kreiraju srećno društvo.




BELGRADE ART SHOW: Hvala ti Stefane i vidimo se 22 Februara!

Stefan Radović: Hvala ti na još jednom pozivu. Biće mi zadovoljstvo i čast biti deo jos jednog BELGRADE ART SHOW-a. Pozivam sve da dođu i počnu živeti svoje snove ...



A promo video vezano za temu o kojoj će Stefan govoriti na XI Belgrade Art Show-u pogledajte na linku: Živi svoje snove - Stefan Radović







Dobrodošli na Belgrade Art Show, beogradsku simfoniju kulture i umetnosti. 

Нема коментара:

Постави коментар